http://blogpancingelih.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm300-by-blog-pancing-elih.html
Tengok header giveaway ni teringat plak waktu zaman time suka memancing dulu,tapi sekarang nak baling joran pun dah tak reti.Memancing ni memerlukan kesabaran yang tinggi,tengok budak dalam gambar tu tengah senyum je tapi kalau duduk tunggu lama tak dapat apa2 memang hilang senyum budak dalam gambar ni haha,dapat selipar,tin kosong,seluar buruk sapa tah pun jadilah sekurang-kurang adalah benda yang dipancing ;)

Ok,untuk giveaway ini,penganjur dia bagi
Hadiah-Hadiah Giveaway:
Hadiah-hadiah yang bakal dimenangi adalah seperti berikut;
  • Tempat Pertama: 1 X RM100
  • Tempat Kedua: 1 X RM60
  • Tempat Ketiga: 1 X RM40
  • Hadiah Saguhati: 5 X RM20

8 comments:

  1. datang dr segmen yg sama :)
    ALL THE BEST ! :)
    jemput join
    http://spongebobsayapunya.blogspot.com/2014/06/spongebobs-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Hei ,Salam perkenalan . Saya datang singgah dan menjemput Jomlah Join ~~goodluckk .
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm300-by-blog-pancing-elih.html(27june)
    - inlove-wanda.blogspot.com/2014/06/giveaway-shawls-lace-beads-pearls-june.html (21june)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan,terima kasih singgah :)

      Delete
  3. salam

    Good Luck

    Saya datang dari segmen yang sama

    http://www.syukurnyasihat.com/2014/05/giveaway-rm300-by-blog-pancing-elih.html?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan,terima kasih singgah :)

      Delete
  4. Trima kasih sudi join ^_^

    Mohon semak senarai peserta disini http://blogpancingelih.blogspot.com/2014/06/mohon-semak-senarai-peserta-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih juga,nama saya dah ada :)

      Delete

 
Top